Herkese Merhaba, 8 aylık bebeğim var. Telefon görmesin diye elimden geleni yapıyorum ama ailelerimiz uzakta görüntülü görmek/konuşmak istiyorlar tabi. Bazen de telefonumu ortada bıraksam oğlum hemen almaya çalışıyor dikkatini çekiyor. Yani kısacası ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bir yerden sonra olmuyor. Sizlerde durum nedir, merak ettigim için yazıyorum🌸