Herkese iyi akşamlar, uzun zamandır sessiz takipciyim. Oğlum 1 hafta sonra 1 yaşına girecek .. boynunun sağ tarafı şiş kulağına kadar nerdeyse dışardan bakılınca bile belli oluyor. Elimle de bakıyorum sert misketten biraz büyük bir şişlik .. yaşayan var mı bu durumu çok fazla kafama taktım .. randevu aldım goturucem ama size danışmak istedim..