Elifinannesiiiiiiiiii benim genetik olarak zaten mor olmaya meyilli. Ama uykusuz kalınca sadece hafif olurdu, o da dikkat çekmezdi. Benim de doğumdan sonra belirginlesti. Çünkü uykusuz kalıyoruz. Uyusak bile uykular bölünüyor, uyku kalitemiz yok. Ondan oluyor. 19 aylık bebeğim. Hala illa ki gece de kalkıyoruz istekleri oluyor