Lulemom hulyaaa-123 stant mikser soruyorsan 3 aparatı var zaten. Çırpma yoğurma karıştırma olarak. Kekte oluyo yani çırpma aparatıyla
Betuledem hulyaaa-123 maalesef benim yok ama kullanan tanıdıklarım memnun, sonuçta hız ayarı ve uygun ucu var niye iyi olmasın ki
minnakbaby hulyaaa-123 ucunda cirpma teli gibi bi aparatı vardir mutlaka. Onunla her zmn nasil yapiyosaniz oyle yapin. Yumurta ve sekeri guzelce cirptiktan sonra ya spatula ile karistirin yada en dusuk ayarda cirpin 😊
Irmakefe Evet canım zaten iki ayrı ucu var kekde yapıyorum ben hem çok rahatlık o orda cirparken başka biseyle ugrasabiloyosun