Bizde 7 aylığız. Yaklaşık 1 aydır bay bay yap dediğimizde yapıyor. Alkışla dediğimizde alkışlıyor. Babam sağolsun bide müzik çalarken alkış yapmayı öğretmiş. Ben uyutmak için ninni söylediğimde alkış yapcam diye uyumuyor 😂 ve gerçekten yukarda bir bayanda yazmış başkası öğrettiğinde daha çabuk kapıyorlar. Benim babam 1 ay önce işi bıraktı. Evlerimiz yan yana. 1 aydır sürekli kızımla oyun oynar böyle alkışı baybayı öğretmeye çalışır. Sanırım babam sayesinde erken yaptı bizimki.