Merhaba herkese 2,5 aylık oğlum var sütüm azaldı sanırım çok kısa emiyo bırakıyo ama açta değil sanırım ağlamıyo çişli bezleride var fakat eskisi gibi dolu dolu değil birde regli oldum sütüm ından azalmış olabilirmi? Sağdığımda iki göğüsümden 20 ml bile çıkmıyo ne yapmam lazım başına gelenler yazabilir mi?