Sadece anne sütü alan bebekleri 6. Ayda başlatıyor doktorum mama içen bebekleri 5. Ayda başlatıyorum ek gıdaya dedi çünkü ek gıdaya geçen bebekler emmeyebiliyormuş şuan ek gıdadan daha önemli anne sütü bir damla alması bile kar bizim için dedi bizde 5 aylığız