Ayse_grn07 mide yanması için ben doğuma kadar başımın altına iki yastık koymuştum. Başım yüksekte olunca yanmam çok azalmıştı. Deneyebilirsiniz belki iyi gelir. Bir de sade maden suyu için. Günde iki tane. O da bana çok iyi geliyordu. Sürekli uyuma isteğini bende çok yaşadım. Ona çözüm bulamadım ne zaman uykum gelse uyudum. Bir yerde okumuştum anne hamileyken nasıl uyursa bebek doğduktan sonra da bebeğin uyku düzeni öyle olur diye. Geceleri 12 yi geçirmedim. Şuan oğlum dört aylık gece 12 de uyur bi sıkıntısı yoksa. Tesadüf mü ne kadar doğru bilemem. Halsizlik için ise ilk aylarda normal ama son aylara doğru resmen bir enerji geliyor atom karınca gibi yerimde duramıyordum. Bol bol sağlıklı besinler tüketin.