minikoalam1 Adetim asla gecikmez bu değer gebe değil olarak değerlendiriliyor ama yükseledebilirmis geç döllenmeden dolayı. Başına gelip hamile olan var mı
Semanur1elizan minikoalam1 merhaba 0.33 ve 0.69 değerler ile 9 gün ardından adet oldum strese girme negatif eğer 33 olsa yada alt değer ve üst değer o zaman pozitif oluyor
minikoalam1 Purposeless ay neden olmuyorum ki yaaa 5 gün gecikti ağlayacağım şurda ses kaydı olsada ağlaya ağlaya tüm forumla konuşmak istiyorum 😭😭
Purposeless minikoalam1 Havadan olabilir psikolojik olabilir yediğin bişeden olabilir kullandığın ilaçtan yani herşeyden olabilir sakin ol rahatla illa olmak istiyorsan soğan veya maydanoz sapı kaynat suyunu iç gelir
MaviMira Annebalisi en son 25 kasım da olan var burda ki o benim . Ultrason kan testi ve gebelik testi hepsini denedim . Emzirdiğiniz için olur dedi doktor .
Wolverine minikoalam1 5 güne rağmen çok düşük bir rakam çıktıysa yükselmez 5in altında ki değer gebelik için yeterli değil. Ama korunmasız ilişki olduysa bir kaç gün sonra yine tahlil yaptırabilirsin.
minikoalam1 Semanur1elizan çok teşekkür ederim adetiniz düzenli oluyor muydu peki bu ay boyle oldunuz
Semanur1elizan minikoalam1 evet düzenliydi 31 günü geçmezdi en kötü ihtimal o ay bir kaçamak olmuştu belki de sebebi buydu bilmiyorum rabbim hayırlısını versin 😌