Bibebisgordumsanki Benımde annem her kaldıgında düzenim bozuluyor zaten gec kalmıs sayılmazsınız.On gündür her arkamı dondugumde annem cocugu uyutmus oluyor iki gündür düzeni oturtmaya calısıyorum.Sabahları 9 gibi kalkıyor.Saat 10.30 gibi uykusunun geldıgını anlıyorum ya yatagına yatırıyorum( bu arada yatak dedigimde salonda babynest) eline mendil veriyorum uzanıyorum yanına uyuyorsa uyuypr.Uyumazsa kucagıma alıyorum oyle uyutuyprum.Bir saat uyuyor.Sonrasında iki saat sonra tekrar uykusu gelıyor tamamen yoruldugunda yatıyprum iki saate yakın uyuyor.(Ama ben yanında degilsem hissedip daha erken uyanıyor) son uykusunu bes gibi yapıyor,bir saat olmadan kalkıyor.Gece on gibide oyun vs derken bayılacak vaziyete gelınceye kadar yatırmıyorum artık.Cunku uykusu gelemden uyutmaya kalkınca gercekten bebek içinde anne içinde zor oluyor.Zamanla bu düzen rutine biniyor