sevdam4721
Bende çok bekledim diş ağrıları çok olurdu ama bir türlü çıkmazdı canım. Bak hatta çıktığı günü saati hiçbirini unutmam çok bekledim çünkü. 4 nisan 17:30 da gördüm.😅Bizimde 11 aylıkken çıktı sonra hepsi art arda geldi. Üç ayda 10 diş çıkardı. Önünde sonunda çıkacak hiç stres yapma bende boşuna takmışım o kadar herşeyleri sırayla oluyor canım sağlıkla gelsin inşallah incileri.🌸