Nesli06 Kızlar telefonum iPhone 11. Uzun zamandır safaride arama yapamıyorum. Bu web sayfasında bir çok kez hata oluştu yazıyor. Birkaç gündürde uygulamalara giremiyorum hemen atıyor beni. Başına gelen varmı ya?