Kizlar merhabalar kızım 3 aylik ve dogdugundan beri yuz ustu yatiyor geceleri. Kafasini cok guzel dondurebiliyor onda sıkıntı yok ama bebeklerin diyaframı gelismis olmadiginda oksijensiz kalabilirlermis oyle okudum. Sizin bebekleriniz nasil uyuyor. Yada doktoruna yuz ustu yatirma konusunda danışan varmi