Bebeğim 54 gunluk ve sanırım alerjik bir bebek ve ben şuan çok kötüyüm . Daha salı günü yani dün doktora gittim yzuinde kuruluk ve döküntü için bir şey yok dedi neyse işte bende 3 gündür yeniyordum süt ürünlerini çok fazla doktuntusu yoktu en dün bugün peynir falan yedim çökelek yedim ve yine kızardı yüzü ve az önce kakasinda az da olsa kan gördüm böyle damla damla hemen gideyimmi acile yoksa diyet yapayım rendavumu alayım