Güzeller güzeli 3 yaşındaki Ayşenur ses çıkardığı için dayısından tekme yemiş. Küçücük bedeni dayanamamış ve sabah yatağında ölü bulunmuş. Ben kafayı sıyıracağım bu haberler yüzünden. Şu an bile kimbilir kaç çocuk ne muameleler görüyor. Keşke bir güç olsa elimde, hepsini kurtarabilsem. Saçlarını okşasam, sarılsam, öpsem. Dünya gerçekten vicdanlı insanlar için çok zor. Çok ağır bu yaşananlar… Buraya yazdım kusura bakmayın. Eşim kızıyor bu tarz haberleri okumama.