elcn4139 bulamaç gibi karisımlari yemiyor artik. yumurta buskisi labne vs.. ayri ayrimi versem acaba ?? 7 bucuk ayligiz bu arada 5. ayda basladik doktor kontrolunde biz ek gidaya .. sizde hep oyle karisim mi yapiyorsunuz kahvaltida????
Morusevenanne elcn4139 kendin lor yapabilirsin bence kesinlikle ayrı vermelisin bulamazlardan tat alamıyorlar
nutellayiyensincap elcn4139 zeytin ezmesi,labne,pankek,yumurta sarısı,avokado,pekmez,bebek bisküvisi (ev yapımı) hepsini ayrı ayrı veriyorum. Tatlarını tek tek alıyor,hangisinde ne tepki verdiğini gözlemliyorum ben de🌺
Derinsart elcn4139 ben ayrı veriyorum 8 aylıklen reçel labne zeytin ezmesi başla dedi Labneye geç başladık süt alerjisi vardı hicbirini karıştırmadım ben ayrı tat olarak alsın istedim e bebekden bebek ekmegi alıyorum sıcak suda biraz bekletiyorum ekmekler yumşuyor sora üç dilim veryorum birne zeytin ezme birine reçel (iki çesit reçel aldım şekersiz, daha değişik reçeller bılursam alcam )birine labne veya pekmez 2 günde bir yanında yumurta da yapiyorum bazen de avokado veriyorum öylw karıştırmıyorum hiçbeşyi
Han30 elcn4139 bulamaç vermeyin zaten. Krep pankek yumurtaı patates bunları deneyin. Muz avakado. Benim oglum şaka gibi ama küçük bazlama yapıyorum çok seviyor 11 aylık
Elifarslan Ya benim oğlum yumurta sarisini bile asla yemiyo elimle veriyorum kaşıkla veriyorum önüne koyuyorum asla yemiyo napicam bilmiyorum kaldı ki pankek falan yiyecek hayal gibi geliyor bana 😔😔
hilaliii elcn4139 tereyağında omlet ve portakal suyu yedirebilirsin birgün Birgün değişik penkekler yapabilirsin Benim oğlum krep çok sever mesela ıhlamur çayıyla falan verebilirsin Gerçekten o aylarda ek.gidada özellikle sabahları çok zor insan ne yedirecegini şaşırıyor 13 den sonra düzeldi bizim kahvaltilar bizimle beraber herşeyi yemeye basladi çünkü
hilaliii elcn4139 hayır hayır hiç korkma bunlar yumuşak gıdalar eğer çok korkuyorsan çayla yumusatta yedir ama artık korkma evren geçmiş oturur pozisyonda yedirip başından ayrilmadigin sürece hicbisey olmaz olsa bile sen hemen müdahale edersin 🥰 Eğer korkarsan ne bebeğin ne de sen katı gidaya alisabilirsiniz bebişin artık büyümüş annesi ❤️ ona güven emin ol o sandigindan daha gayretli ve başarılı
Annesivebebesi elcn4139 Ben nadiren karışım yapıyorum yoksa genelde hep ayrı ayrı veriyorum.8 aylık bebeğim bizde erken başlamıştık ek gıdaya