Pialvi önce anne bebek dostu bir dr buldum, 6 ay sagdıgım kadarını verdım, ustune mama verdik emzırme yı cok ıstıyordum sutum azdı… hormon ılacı ıle sutu arttırdık sagöayı bırakdım ,, mamayı azaldık bı kac hafta ıcınde emmeye döndu şuan 11 aylık olduk hala emıyor cok şükür🙏