Arkadaşlar bebeğim 8 aylik doğduğundan beri gaz sıkıntısı çekiyoruz gaz damlası kullandık ne kadarda olsa fayda etmedi geceleri 6 7 kez uyanıyor 4 aydan önce o kadar değildi ama 4. Aydan sonra sanki uyanması daha fazla oldu dis belirtisi dedim ama 8 aylik henüz dis de yok atak haftasıdir geçer geçer dedim ama geçmedi uyutmaya çalışıyorum bi türlü dalamıyor 🤷♀️uykuya uyudu diyorum. Yatağına koyuyorum tekrar uyanıyor ne yapacağımı bilemedim 🤦♀️artık böyle bi sıkıntı yaşayan var mı ya da dis belirtisi bu kadar uzun olur mu bilgisi olan varsa yazabilir mu lütfen 🙏