Balyanak_annesi Bugun yumurta sarisi 2.kez tattirdim yarim cay kaşığı kadar ancadir sabah kahvaltida ama aksam üstü 5 ten sonra acayip pişik oldu kuzum çok cani yanıyor. Alerji belirtisimidir
Balyanak_annesi TiniminiKayra sabah 9.5 gibu kahvalti yaparken verdim aksam ustu 5 gibi oldu pisik alerjinolsa hemen olirdu diye düşündüm ama demekki yanlış düşünmüşüm
TiniminiKayra Balyanak_annesi baska bisey verdinizmi mandalina portakal fln onlarda pişik yapabilir sadece yumurta yedikten sonra olduysa pisikte alerji belirtisi.. pişik gecene kadar vermeyin gectikten sonra tekrar deneyin
TiniminiKayra Balyanak_annesi Belki ikisi birlesince pisikte yapmis olabilir canim sen pisik gecene kadr verme gectikten sonra yumurtayi tek basina tekrar dene ozman anlarsın alerji yapip yapmadigini…pisik icinde poposunj islak mendille degil pamuk ve ılık su ile sil islak mendil daha cok tahris eder mavi hametan cok iyi geliyo onu kullanabilirsin..altini acinca hemen kapatma biraz havalansin
Balyanak_annesi TiniminiKayra ahh canim yaaa sorma 1 ay once antibiyotikten ve diaten dolayi olmustu neler denemedim ki pamuk kullaniyorum bez değiştirdim hamazing arko neler neler bugün yavrum tekrar aynj seyi yasayinca icim sızladı birde kirli bezi hic tutmam hemen degistiririm ama olacagin onune geçilmiyor
TiniminiKayra Balyanak_annesi ishal fln olup cok fazla kaka yaptiysa ondanda olabilir benim bebegimde olmustu sonra mantara cevirdi mantar kremi kullandim gecti..oyle tabiki olacagin onune gecilmiyo maalesef..mavi hametan iyi gelmisti bize bidr kantoran yagi iyi geliyomus burda okudum ama denemedim ben