Mrb iki ay 24 günlük bebeğim var 3 günden beri emince kusuyo günde 4 5 kez önceden yoktu kesik kesik çökelek mi denir bilmm o sekilde kusuyo bazende emdiğini ağzında tutup birden bırakıyo gibi çok korkuyorum prematüre bebeğim 24 küvezde kaldı gene bişey olacak diye çok korkuyorum lütfen bilgisi olan cevaplarsa mutlu olurum