Arkadaşlar kızım 11ay 1y gülük. Memede uyuyan bir bebek arrık diizimde sallayıp daldırıyorum sonra beişiğe… Yani yapılabilecek tüm yanlışları yaptım. Şimdi de beişiğe koyunca en fazla yarım saat uyuyor koyuyor memede tekrar daldır tekrar dizde salla arrık uykularımız iyice mafoldu gittikce düzeleceği yerde gittikce battık. Gece beslenmesini kessem diyorum nasıl keseceğim emmesse uyanır uyanıncada 2 saat uyumaz iki saatin sonunda nasıl uyuyacağım of of şuan uyuyalu 2 saat oldu iki saatte 4 kere uyandı dördüncüye dizde sallıyorum suan çok çom kötü hem o dinlenmiyor hem ben zaten gündüzün yorgunluğu bide gece ne uyuduğum belli ne kalktığım cok yıprandım. Çözüm bulan varmı Allah aşkına yardım