Oglum bugun gün boyu anne bacak dedi noldu diyorum acıyo diyo Bi yere mi vurdu diye sürekli kontrol ettim baktım ama yine morarma ne düşme olmadı zaten kayınvalideme sordum büyüdügü için kemikleri agrıyoodur yarın gecer dedi ama içim kötü oldu sizce doktora gitsem miydi