Asafinkardesi Bebeğim 4 ay 5 günlük genelde poposunun ortası kızarık hep neden acaba gazını falan çıkarınca da bazen ağlıyor hep değil de, onun dışında kızarık hep anlamadım niye bilen varsa yazabilir mi
Sibelaltintas Asafinkardesi bizimde ayni durumdu poposuna çatlak varmış ve 6 ayligin geçince dahada çok bağırıyorlar resmen kaka yaparken dram oluyor hanedan sur bizi o rahatlattı ben 9 aydır cekiyom
Asafinkardesi Miniminicikim Sut ürünleri tüketiyorum ama alerji olmasi için başka sebepler de olmalı ama kızarıklık tek başına olur mu ki