Annekizz bence banyo olayını sıklaştırın 2 günde 1 yapın. Bi rutin haline gelirse daha kolay dalar. Hastalanacak diye korkmayın, gerekli koşulları sağlayabiliyorsanız, oda sıcaklığı + uygun kıyafet , hiç sıkıntı değil aksine hasta olan bebek dahi olsa duş her zaman iyi gelir. Burun tıkanıklıklarını açar, vücut toksinleri atar ve rahatlatır. Ben küveti doldurarak yıkıyorum, baya oyun oynuyor içinde ve suyunu sıcak yapıyorum. Genelde akşam saatleri yıkıyorum ve duştan çıkar çıkmaz uyutmuyorum, zaten hemen uyumuyor. Baya oyalanıyoruz, emiyor, oynuyor falan. İlla ki bi ağırlık çöküyor ve uykuya teslim oluyor 🌸