Kayracim ben bebek emmeyince kullanıyordum ama çok az geliyordu süt bebek emince 70 cc ye kadar doluyor beyine sinyal gittiği için süt sağımı daha fazla oluyormuş müşteri temsilcisi bebek emerken kullanırsam daha iyi verim alıcağımı söylemişti gerçektende öyle oldu çokta rahat oluyor 😊