Kizlar 1 oglum var.yuzumdeki sivilceler nedeniyle aknetrent kullanmaya basladm.bu ilac hakkinda cok fikir soyleniyor.bazisi diyor 6 ay gecmeli hamile kalmak icin.bazisi 1 yil bazisi 2 yil.net bi sey demiyorlar.21 aylik oglum var simdi olmasada hamile ne zaman kalsam sorun olmaz bilmiyorum.doktora sordum ilac bitdikden 3 ay sonra dedi ama pek guvenemedim