Hanımlar, bebeğimin ateşi 6.30 civarı 38.4 dü
üzerini çıkartıp calpol verdik bir çay kaşık 😔 ama suanda 37.4 37.4 civarı.. aradan 4 saat geçmesine rağmen bu kadar oldu
ve elleri ayakları soguk , koltukaltı ensesi boynu başı sıcak sadece. 6saat olunca paranoxs yarım fitil atacağız
aranızfa böyle bir durum yaşayan oldu mu 38 i tekrar görürsek direkt hastaneye götüreceğim zaten lütfen yardım edin :(