Meraba anneler bikacgun önce post açmıştım tuvalet eğitimine başladık diye denk gelmissinizdir belki..ilk gün gayet güzel gidiyordu hevesliydi gidelim edelim diye ama dünden beri isteği azaldı…ne kadar sorsam yok diyo altına kaciriyo zorla götürsem gelmesine yakın o şekil yapiyo..normal mi bu durum tekrar beze dönüşmez değil mi çok moralim bozuldu ya