birrtutamsevgi Kızlar iyi akşamlar. Emzirme döneminde redoxon vitamin kullanan var mı bi zararı olur mu?
AtaVeAnnesii birrtutamsevgi Hamileyken kullanma demişti doktorum emzirirken de kullanmadım. Bı danışın isterseniz.
fairytaleofthestars birrtutamsevgi ben kullandım doktoruma da sormadan kullandım nezle olmuştum. 3gün kullandım bebeğim 30 günlüktü