Hohomoromu Alperen13 sütün çok fazlaysa süt sıkışmasndan oluyorndiye bılıyorum zamanla gecıyor ama ilerleyede bılır mastikte olablr ateş falanda yapabılr dıkkt edın benımde oldu sütüm birden fazla geldi göğsüm şişti bezelee oluştu zamanla gecti
Sevbun Alperen13 uzun zaman olmuş fakat ne yaptınız merak ettim benimde kahverengi yerinde misket büyüklüğünde beze farkettim biraz korktum açıkçası
Alperen13 Hohomoromu teşekkür ederim. Sanırım öyle bir şey. Yine de tedirgin oluyor insan malum korkular 🤦🏼♀️
Alperen13 Sevbun merhaba. Aksesuar memeymiş, sütten dolayı olmuş. Hesabımın şifresini unutmuştum, bugün girebildim. Uzun zaman olmuş ama yine de yazayım dedim😊