Ayseksii Arkadaşlar annemin sol memesinde ele gelen oynak bir kitle çıktı doktor takibe aldı lezyonlar var dedi fakat bu sene o kitle daha da büyüdü ve görünür oldu. Biz randevu aldık ama daha var siZede sormak istedim başına gelen varmı
Bryumakmutluluk Ayseksii bizzat benim başımda doktorlar takipteyse korkmayın yani daha önce parça falan alıp iyi huylu olduğunu söylediler öi? 12 yıldır bende de var 18 yaşımdan beri o yüzden korkulacak bi durum yok
Ayseksii Bryumakmutluluk evet canım ama bu Seneki muayeneyi yaptıramadık şimdi baya büyük sizinde büyüyormu. Evet parça almışlardı
Bryumakmutluluk Ayseksii evet benimkiler de büyüyor devlet hastanesinde 35 mm üzerinde olunca alıyorlar ben 3 kez aldırdık korkulacak bişey yok kalbiniz rahat olsun ağrı yapıyor mu peki
Bryumakmutluluk Ayseksii ağrı da yapabiliyor bazen aklınızda bulunsun tekrar geçmiş olsun içiniz rahat olsun ☺️