Kızlar bebeğim 23 günlük. Kakası cıvık seklinde ve sabahtan beri yedigini 15 dk sonra geri cıkarıyor . Hıysuzluk aglama vs hic birsey yok ama sürekli meme aranıyor . Versem gene kusuyor lütfen bi akıl verin bana ilk bebeğim . Arkadasımın bebeginde de aynı durum var doktor ne test ne bisey yapmadan reflü dedi ilac yazdı arastırdgıma göre eger kilo düşüşü yoksa reflü demek yetersiz olurmuş . Başına gelen varmı