Anneler meyve sebze tadımları bitti artık yumurtaya başlıcağım..
doktor karışım vermişti peynir mama bisküvi sabah kahvaltıda veriyordum.. sonra yumurta sarısı ekle dedi de ben tek başına denemek istiyorum.
naısl vermemi önerirsiniz ? Kaç dakika haşlamak gerek yardımcı olur musunuz ?