Cantsn Sevgili anneler 6 . Ay ignesini olan tecrübeli anneler bebegimin 6. Ay ignesi var 5 gün sonra çok korkuyorum lütfen yardım edin bu dönemi en hafif nasıl atlatırız yardımcı olun lütfen🙏😢
Oyku_nisa Cantsn hiç korkma bebekler dayanıklıdır ben daha yeni yaptirdim 1yas aşısı 3tane oldu iki koldan bir bacaktan biraz ağladı ama hemen sustu calpol verirsin ağrısı falanda olmaz ozaman geçmiş olsun şimdiden
Umaybebek Cantsn neden korkuyorsunuz ki sıfır sıkıntı ile geçti bizim. Bence siz rahat olursanız bebeğiniz de rahat olur.
Brcakts Cantsn daha yeni olduk hiç bi şey olmadı sizinde olmaz inşallah korkutmayın kendinizi calpol verin ateş olursa kolay atlatıyor bebekler merak etmeyin
nutellayiyensincap Cantsn biri ağızdan zaten diğerlerinin de yan etkisi olmadı bebeğimde,boşuna telaş yapmayın🌺 ateşi olmadan kesinlikle ilaç vermeyin,böyle bir tavsiye olamaz🤦🏼♀️
Keskeuyusamm Hiç bir yan etki olmamıştı ne ateş ne huysuzluk. 1 yaş aşısında huzursuzluk olmuştu sadece. Korkma neden korkuyorsun ki
balkizimbebegim Cantsn bizim sadece ertesi gün akşama ateşi çıkmıştı calpol verdim sabaha hiçbişeyi kalmamıştı korkmayın, ateşlenmeden sakın ilaç vermeyin 37.5tan yukarı hatta 38i geçerse calpol verirsiniz başkada bi etkisi olmuyor zaten👍🏼
Sedadursnnnn Cantsn bişey olmuyorki 4.ay ateş yapmıştı bizim bitek hatta en az huzursuzluğu olduğu aşıydı 🥰