HaticeClk valla ben izlettiriyorum ama her fırsatta değil,iş yaparken,çok sıkıldığı zaman falan.Trtçocuk kanalını açarım sadece,orda da Heidi,Maysa ve Bulut izler.Hem hamileyim,hem evde tekim akşama kadar.Mecburen açarım,hiç olmadı sadece müzik çalar tvden.Kızım 16 aylık ve çok sosyal,güleç,kolay taklit yapan ve baya kelime kullanan bir bebek.Bir süre sonra tvden sıkıldığı bile olur,daha çok kendi kendine oynar,çit koydum salona,içinde oyuncaklarıyla takılır.Bir zararının olacağını sanmıyorum kızıma.Tabii bebekten bebeğe de değişir bence bu durum,kimi bebek izlerken transa geçiyor,benim kız hiç öyle olmadı.Başka bir tanıdığımın çocuğu tv yüzünden konuşmuyordu.