mercanmeb mamayı biberonla verme canım,bi sürü yöntem var meme reddi yaşama,Ben hep EDS yöntemiyle verdim youtubeda cok videosu var yada bi danışandan yardımmalabişirsin hastanelerde bile var emzirme danışmanı,elektirikli pompa ile bile sağdığın süt emdiği süt ile aynı değil derler,elle sağım da o kadar çıkması normal.Solgarınn arpa mayası vitamini var harika süt yapar,eğer bebeğinin doymadığını düşünüyorsan kademeşi artırrır mamayı mesala 90 cc yap,doktorlar bazen kitabi bilgi konusuyor sen cocuğunu daha iyi tanıyorsun