Selam kızlar 25 gün önce normal doğum yaptım ,2.doğumum , dikişlerim kapandı fakat dış dikişlerimde popoya yakın yerde 10 gündür kızarıklık var açıyor ve yanıyor iki gündür de iltihap geliyor ayna ile baktığımda dikişler kapalı ipler düştü ama bu yara neden iyileşmedi anlamadım ? Doktora da gittim dün , doktor pişik olduğunu pişik kremi ile antibiyotikli krem yazdı sürüyorum ama canım açıyor ve hala evde işimi yapamıyorum bebeğimi yatarak emziriyorum . Böyle bir durum yaşayan oldu mu yprumlarnızı rica ediyorum , bu arada o dikişin altı çok sert dikişlerin altını. Sert olması yaşanılan bir durum mu ?