Bebeğim 16 aylık o kadar iştahsız bir cocukki inanin gün boyu hiç bisey yemiyor ben çalışıyorum akşam gelip bende deniyorum ama yok normal yemek zaten yemiyor bir çorba onuda artık yemiyor. Gecicimi yoksa hep böylemi olucak bilmiyorum o kadar kötü hissediyorumki kendimi n yapicam bilmiyorum balık yağı duydum ver dediler memnun kalan varmı acaba iştah konusunda ise yararmi