Bildiğim kadarıyla günde 10 saatin altında olduğunda nörolojik bir problem olabilirmiş, dikkate almak gerekirmiş. Onun dışında bence bebeğinizin mizacı bu😊 Ben ilk 40 gün uyku gibi bir şey yaşadım ama uyumadım😅 Hala da sabaha kadar 5-6 kere emzirmeye kalkarım. 5 aylık olmasına rağmen en uzun uykusu gece bile 2 saat. İlk zamanlar uykusuzluk inanılmaz zordu. Ama şu an alışıyorum galiba🙈