Ilkannelik gündüz sütüyle akşam sütü aynı değil. Akşam sütünde su oranı az yağ oranı çok olduğu için akşamları göğüsler yumuşak olur. Sütüm yok gibi düşünme yani. Doktor demeden de mamaya başlama. Bebeğin aç kalıyorsa ağlar, çiş yapmaz. O zaman da doktor kontrolüyle mamaya başlanmalı. Eğer sütünün az olduğunu düşünüyorsan da rezene ve ısırgan tohumlarını demle iç. Çok güzel süt yapıyor . Kimyon tohumu da ekleyebilirsin içine