Ekicieda Merhabalar bugüüün 2.ay aşılarımızı olduk üç tane 10saat oldu yaklaşık şuan ateşi yok böyle devam eder mi yoksa çıkmaya başlar mı yoksa cıksa bu saatte kadar cıksrmıydı bilgilendirir isiniz 🙈🙈