Emmusalp Hemen ilaca sarılmadığımı belirttim sanırım, 3 haftadır böyle ve ilaç vermedim soğuk uygulama vs herşeyi yaptım. Ve bir kere verirsem “bak şimdi bünye alıştı” olmuyor diye düşünüyorum. Ve egzersiz yapıp oyun oynayınca diş ağrısının geçtiğini hiç duymadım, bunlar zaten gün içerisinde yaptığımız şeyler.