Anneler bi sabah burnumdan kan geldi kan ile uyandım (normalde de geliyordu burnum için gittim gayet saağlıklı dedi ) o gün çok halsizdim tetenoz asım vardı sağlık ocagına gittim tansiyon bi gebe için yüksek dedi daha sonra ki günlerde de kendimi iyi hisetmedim acile felan gittim tansiyom yüksek çıktı sonra dinlendirip tekrar ölctüklerinde normal diyip gönderdiler kendi kadın doğum doktoruma gittim ondanda iyi bisey yok tuz yeme dedi gerekirse salcayı bile tuzsuz al kullan dedi eve geldim bi kaç gündür beynim ve ensem arasında çok yüksek derecede bi agrı oluyor yerimden kalkmayı bırakın konusamıyorum oğlum ağlıyor sesi beynimi deliyor sanki onunlada ilgilenemiyorum öyle olunca vucudumda bıseylerin yoluna gitmedğini biliyorum bunun için ne yapabilirim hangi bölüme gidebilirim