Merhaba anneler, bebeğim 50 günlük yüzüstü yatarken çok hırıltılı nefes alıyor kucakta ve yüzükoyun rahat ediyor. Burnu tıkalı gibi ama herşeyi yaptım açmak için (serum fizyolojikle burnunu açıyorum, nazalnem damlatıyorum, odada buhar makinesi kullandım) ama hiçbiri kar etmedi hep tıkalı. Sanki nefes alırken acı çekiyor savaş veriyor yavrum. Böyle bebeği olan var mı?