Burakalpim sadece etik olmaması değil de haksız kazanç bence.Hele ki devlette çalışıyorsan aldığın maaşta herkesin vergisi hakkı var.Tüyü bitmemiş yetimin hakkı derler ya o işte.Benim idaremde de herkes dediğiniz gibi ama ben kanunda hakkımız neyse ona uymak gerektiğini düşünüyorum, öyle de yapıyorum.Birşeyi herkesin yapması yanlışı doğruya çevirmez.Çocuğuma haram lokma yedirmek istemem.O yüzden doğru bulmuyorum, tabi bu benim şahsi fikrim size yönelik değil.