gozdekrks biz de 30 günlüğüz. 15-20 günlükken başladı sizin gibi gaz sancısı. Kıpkırmızı oluyor başta çok stres yaptım çok üzülüyorduk o ıkınırken falan şimdi biraz daha alıştım kucağa alıp sırtına masaj yapıyorum, nurse harwey damla da kullanıyoruz ama işe yaradımı anlamadım. Biberon değiltirdik o azcık ile yaradı dr brown ve mama yı değiştirdik. Yine var ama bir tık azaldı. 3 aya kadar devam edicek dedi doktor