elalina 21 derece, çıtçıtlı yarım kollu zıbın üzerine alt üst takım giydiriyorum bence çok fazla giydiriyorsunuz kat kat. Gece de ince pijama takımı üzerine uyku tulumu giydiriyorum üzerini örtmüyorum çok tehlikeli hele ki dönmeye hareketlenmeye başlayınca, bebekler fazla sıcak sevmezler. Oğlum 5.5 aylık doğduğundan beri fazla sıcağa alıştırmadım. 4 aylıkken Abant a gittik -5 derecede hasta olmadı, nasıl alışırsa öyle gider fazla sıcağa alışan bebek kapı altından rüzgar esse hasta oluyor