Merhaba sevgili anneler. Benim senelerden beri ev akarlarına toza rutubete alerjim var ve ilaç içmeden geçmiyor öyle illet bir şey ki.. kendi evimde olmuyordu ama annemlere misafirliğe geldik ve 1 ay kalmamız gerekiyor burada yine başladı benim gibi böyle bir sorunu olup emzirme döneminde ilaç kullanan var mı? 50 günlük bebeğim var bu alerjik nezle de annemden miras. Geçen kendi doktoruna kontrole gittiğinde doktor ZYRTEC isimli ilacı kullanabileceğimi söylemiş hamilelere ve emzirenlere veriyorlarmış ama ilacın prospektüsünde emziren annelerin kullanmaması gerektiği süt aracılığıyla bebeğe geçtiği yazıyor. Kafam çok karışık ve zor durumdayım bu nezle insanı çok yoruyor, daha önce başına gelen var mı, nasıl başa çıktınız 😥