ilyestaa 2 günde bir taze yoğurt yapıyorum. Direk pastörize sütü çıkarıp mayalayip koyuyorum gece makineye, sabah biz kalktığımızda hazir olmuş oluyor🙃 Kaynatmakla mayalamakla tuttu tutmadı derdiyle uğraşmak yok. Yoğurt yapmasını bilmeme rağmen makineyi aldım hem uğraşmıyorum hemde 2 günde bir taze yoğurt yemiş oluyoruz imkanınız varsa oneririm🌸