Açıklamanız için teşekkür ediyorum fakat biberonu on günden fazladır veriyoruz anne göğsü uçlu bu yüzden memede fazla kalmıyor önce sütümden vermeye çalışıyorum debelnmeye başlayınca mamayı veriyoruz .. artık o hortum işe yarar mı bilemem fakat sütüm gerçekten az beş kez çekiyor bir kez yutuyor bu da onu yoruyor haliyle sinirleniyor .. sanırım bu şekilde devam edecek sapmaya gelince zaren 15 20 dakika sağımda 30 cc anca buluyor belki 20 cc burdan bekli değil mi az olduğu ?